Практичне заняття-екскурсія для здобувачів кафедри психології та соціально-гуманітарних дисциплін спеціальності «Готельно-ресторанна справа» на базі готелю BURSA Hotel Kyiv

Практичне заняття-екскурсія для здобувачів кафедри психології та соціально-гуманітарних дисциплін спеціальності «Готельно-ресторанна справа» на базі готелю BURSA Hotel Kyiv
Опубліковано:
Нова пара — нові враження і нові здобутки!
27 вересня здобувачі ОП «Готельно-ресторанний бізнес» мали чудову можливість відвідати практичне заняття з дисципліни «Устаткування закладів готельно-ресторанного господарства» в одному з найатмосферніших готелів Києва — BURSA Hotel Kyiv, що органічно розміщений у самому серці Києва, на Подолі. Готель дійсно вражає своїми стильними локаціями, комфортними номерами та командою професіоналів, що випромінюють доброзичливість і турботу.
Під час візиту, який організувала адміністрація готелю разом із sales-менеджеркою Анною Карпачовою, здобувачі відвідали номери класів Nice Room та Wonderful Room виконуючи практичну роботу на тему «Оцінювання устаткування готельного номеру» за попередньо розробленими анкетами. Оцінювали усе: від комфорту та ергономіки меблів до технологічного оснащення й облаштування номерів. Окрім того, вивчали асортимент та сервіс послуг, які надаються гостям. А на десерт — Анна провела екскурсію на дах до тераси ресторану 1818 та в бібліотеку, яка зачаровує своїм поєднанням історії й сучасного дизайну, адже розташована в будинку видатного київського архітектора А. Меленського.
Здобувачі не лише продемонстрували й закріпили теоретичні знання з дисципліни, а й поринули в елегантну атмосферу готелю. До всього ще й отримали з перших вуст відповіді на важливі питання щодо облаштування готельних номерів необхідним устаткуванням й загалом організації роботи сучасного 4-х зіркового готеля.
Учасники:
Sales-менеджерка готелю BURSA Hotel Kyiv— Анна Карпачова
Викладачка курсу — доц. каф. ПСГД, к.е.н., доц. Катерина Лерніченко
Здобувачки: Інна Клен, Анастасія Косуха, Діана Савіцька, Єлизавета Кривоцюк.
Поділитися новиною в соціальних мережах:
Написати листа